FAQ

Solid tafel Ø 130cm Charcoal

FAQ

Waar kan ik Odesi meubelen bekijken?

U kunt de Odesi showroom in Arnhem bezoeken om de gehele collectie te bekijken.

Wij werken ook samen met gepassioneerde woonspecialisten. U kunt online inzien welke meubelen in de winkels opgesteld staan.

> Zie verkooppunten

Kan ik kleurstalen bestellen?

U kunt de kleurstalen eenvoudig online bestellen.

Een mooie aansluiting met de rest van uw interieur is natuurlijk erg belangrijk. Vanaf een beeldscherm is dit soms moeilijk in te schatten. Elk beeldscherm geeft kleuren anders weer. Als u zeker wilt zijn van de juiste keuze, bieden onze kleurstalen uitkomst.

Met behulp van onze kleurstalen kunt u een weloverwogen beslissing nemen. Door de stalen naast uw huidige meubels, vloer en wanden te houden weet u hoe de materiaal-, en kleurencombinatie er uit zal zien. Onze producten zijn gemaakt van natuurlijke materialen. Wij proberen de kleurverschillen te minimaliseren, maar houdt er rekening mee dat lichte kleurafwijkingen mogelijk zijn.

> Zie kleurstalen

 

Wat is de levertijd van een Odesi meubel?

De Odesi meubelen worden normaliter binnen 1-2 weken bezorgd binnen de Benelux. Kleine producten, zoals bijzettafels en lampen, uitgezonderd Flower L lamp en de Level D.90 bijzettafel, worden per post binnen 2–3 werkdagen geleverd.

Aangezien de voorraad kan fluctueren kunt u online per meubel inzien of uw product uit voorraad leverbaar is. Is het product niet op voorraad, neem dan contact met ons op.

Leveren jullie ook maatwerk?

Maatwerk uitsluitend op aanvraag. U kunt een mail sturen naar info@odesi.nl

Kan ik veilig online betalen?

Online betalingen op Odesi.nl zijn beveiligd volgens de meest moderne standaard; een beveiligde SSL verbinding. Daarnaast bieden creditcard uitgevers en PayPal nog extra bescherming. Heeft u aanbetaald? Dan pint u het resterende bedrag bij de bezorging.

Bij leveringen buiten de Benelux geldt 100% vooruitbetaling.

Hoe te betalen?

Betalingen onder de 1000 Euro geldt een 100% vooruitbetaling.

Boven de 1000 Euro geldt een 25% aanbetaling. Het resterende bedrag pint u tijdens de bezorging (rembours).

Bij leveringen buiten de Benelux geldt 100% vooruitbetaling.

Hoe verloopt de bezorging van de meubelen?

Grote meubelen worden op afspraak bij u bezorgd en indien nodig gemonteerd. Dit kan op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur.

Kleine producten, zoals bijzettafels en lampen sturen wij als pakket op, uitgezonderd Flower L lamp en de Level D.90 bijzettafel.  Hiervoor ontvangt u een trackingcode om het pakket te kunnen volgen.

> Zie bezorging en levertijd

Worden de meubelen afgemonteerd?

Grote meubelen worden op afspraak bij u bezorgd en indien nodig gemonteerd. Dit kan op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur.

Voor online bestellingen, is de montage uitsluitend voor levering aan de consument.

> Zie bezorging en levertijd

Hoe onderhoud ik mijn Odesi meubel?

Per materiaal vindt u onderhoudsadvies online:

> Zie onderhoudsadvies

Waar kan ik onderhoudsproducten bestellen?

Deze kunt u online bij Odesi bestellen via:

> Zie onderhoudsadvies

Hoe lang heb ik garantie op mijn Odesi meubel?

Op alle producten geven wij 2 jaar garantie. Binnen deze periode vervangen of repareren wij het artikel kosteloos. Onze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die u al heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er redelijkerwijs van mag verwachten.

Zie onze uitgebreide garantievoorwaarden:

> Zie garantie

Welke luchtvochtigheid wordt geadviseerd?

Voor natuurlijke producten zoals massief eiken dient de luchtvochtigheid tussen 45-60% te zijn.
Een natuurproduct als hout kan krimpen en uitzetten. Bij een constante relatieve luchtvochtigheid tussen de 45-60% wordt dit tot een minimum beperkt. Zo voorkomt u scheurtjes in uw houten meubel.

> Zie onderhoudsadvies

Waar kan ik terecht als er iets niet in orde is met mijn Odesi meubel?

Ondervindt u een probleem? Laat het ons direct weten.

Per e-mail: service@odesi.nl

Per telefoon: +31 (0)70 389 8859

Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.

Wat kan ik doen als ik een probleem ondervindt tijdens de levering?

Tijdens ontvangst van uw meubel attenderen wij u erop het meubel goed te inspecteren voordat de transporteur het bij u achterlaat. Is er iets niet in orde met het product, neem dan per direct contact met ons op. Wij zullen u voorzien van een passende oplossing.

Per telefoon: +31 (0)70 389 8859

Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.

 

Hoe word er met mijn persoonsgegevens omgegaan?

Zoals elk bedrijf houdt Odesi ook aan de nieuwe EU Privacywet die per 25 mei 2018 is ingegaan. Iedere nieuwsbrief die u van ons ontvangt bevat een link waarmee u zich kunt afmelden.

> Zie privacy

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Voor het plaatsen van een bestelling, kunt u het  product aanklikken, het formaat en kleur selecteren. U ziet dan de correcte verkoopprijs incl. btw verschijnen.

Vervolgens klikt u op het winkelmandje en kunt u de stappen volgen om de betaling van het product te voldoen.