Service

Solid tafel Ø 130cm Charcoal

BewarenBewaren

FAQ

Waar kan ik Odesi meubelen bekijken?

U kunt de Odesi showroom in Den Haag bezoeken om de gehele collectie te bekijken. Ook kunt u de winkels bezoeken. U kunt online inzien welke meubelen in de winkels opgesteld staan.

>verkooppunten

Kan ik kleurstalen bestellen?

U kunt de kleurstalen eenvoudig online bestellen.

Een mooie aansluiting met de rest van uw interieur is natuurlijk erg belangrijk. Vanaf een beeldscherm is dit soms moeilijk in te schatten. Elk beeldscherm geeft kleuren anders weer. Als u zeker wilt zijn van de juiste keuze bieden onze kleurstalen uitkomst.

Met behulp van onze kleurstalen kunt u een weloverwogen beslissing nemen. Door de stalen naast uw huidige meubels, vloer en wanden te houden weet u hoe de materiaal-, en kleurencombinatie er uit zal zien. Onze producten zijn gemaakt van natuurlijke materialen. Wij proberen de kleurverschillen te minimaliseren, maar houdt er rekening mee dat lichte kleurafwijkingen mogelijk zijn.

>kleurstalen

Wat is de levertijd van een Odesi meubel?

De Odesi meubelen worden normaliter binnen 1-2 weken bezorgd binnen de Benelux. Kleine producten, zoals bijzettafels en lampen, uitgezonderd Flower L lamp en de Level D.90 bijzettafel, worden per post binnen 2–3 werkdagen geleverd. Aangezien de voorraad kan fluctueren kunt u online per meubel inzien of uw product uit voorraad leverbaar is.

Leveren jullie ook maatwerk?

Maatwerk uitsluitend op aanvraag. U kunt een mail sturen naar service@odesi.nl

Kan ik veilig online betalen?

Online betalingen op Odesi.nl zijn beveiligd volgens de meest moderne standaard; een beveiligde SSL verbinding. Daarnaast bieden creditcard uitgevers en PayPal nog extra bescherming. Heeft u aanbetaald? Dan pint u het resterende bedrag bij de bezorging. Bij leveringen buiten de Benelux geldt 100% vooruitbetaling.

 

Hoe verloopt de bezorging van de meubelen?

Grote meubelen worden op afspraak bij u bezorgd en indien nodig gemonteerd. Dit kan op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur.

Kleine producten, zoals bijzettafels en lampen sturen wij als pakket op, uitgezonderd Flower L lamp en de Level D.90 bijzettafel.  Hiervoor ontvangt u een trackingcode om het pakket te kunnen volgen.

>Bezorging-en-levertijd

Worden de meubelen afgemonteerd?

Grote meubelen worden op afspraak bij u bezorgd en indien nodig gemonteerd. Dit kan op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur.

Dit geldt uitsluitend voor leveringen aan de consument.

Hoe onderhoud ik mijn Odesi meubel?

Per materiaal vindt u onderhoudsadvies online:

>Onderhoudsadvies

Waar kan ik onderhoudsproducten bestellen?

Deze kunt u online bij Odesi bestellen

>Onderhoud

Hoe lang heb ik garantie op mijn Odesi meubel?

Op alle producten geven wij 2 jaar garantie. Binnen deze periode vervangen of repareren wij het artikel zonder kosten. Onze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die u al heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er redelijkerwijs van mag verwachten.

De garantie geldt niet wanneer de artikelen worden blootgesteld aan schadelijke temperaturen of vochtigheidsgehaltes. Voor natuurlijke producten zoals massief eiken/essen dient de luchtvochtigheid tussen 45-60% te zijn.

>Onderhoudsadvies

Welke luchtvochtigheid wordt geadviseerd?

Voor natuurlijke producten zoals massief eiken dient de luchtvochtigheid tussen 45-60% te zijn.
Een natuurproduct als hout kan krimpen en uitzetten. Bij een constante relatieve luchtvochtigheid tussen de 45-60% wordt dit tot een minimum beperkt. Zo voorkomt u scheurtjes in uw houten meubel.

Waar kan ik terecht als er iets niet in orde is met mijn Odesi meubel?

Ondervindt u een probleem? Laat het ons direct weten.

Per e-mail: service@odesi.nl

Per telefoon: +31 70 389 8859

Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00